Exercitii fizice

Exerciții fizice pentru persoanele cu sindrom metabolic

Condiția fizică și scăderea în greutate sunt doi pași importanți care trebuie luați în considerare în lupta cu sindromul metabolic. Un set de exerciții cu intensitate medie de minim 30 minute/zi poate schimba în bine starea sănătății dumneavoastră, atât fizice cât și mentale. Primul pas în acest demers este învățarea exercițiilor și a rutinei de antrenament.

Citește în continuare

Importanța exercițiului fizic pentru organism

Activitatea fizica regulată reprezintă cea mai bună “investiție” pentru o inimă sănătoasă contribuind la reducerea riscului de apariție a afecțiunilor cardiovasculare, scăzând greutatea, îmbunătățind valorile tensiunii arteriale, ale colesterolului și ale glicemiei, reducând stresul și crescând buna dispoziție.

Citește în continuare

5 pași de urmat

Dieta bogată în carbohidraţi este principalul factor de risc în creşterea nivelului trigliceridelor. De aceea, eliminarea din dietă a carbohidraţilor (pâine albă, orez, produse de patiserie şi dulciuri concentrate) şi reducerea aportului de calorii în dietă reprezintă prima schimbare ce se impune în stilul de viaţă.

Citește în continuare

5 obiceiuri care previn bolile metabolice

Metabolismul este un proces complex care are loc în mod constant în organism. Când mănânci, dormi, alergi sau te afli în repaos, metabolismul tău funcționează tot timpul. Metabolismul ia parte la numeroase funcții ale organismului, ca de exemplu: vindecarea unor leziuni, reglarea temperaturii corpului, crearea de noi celule și eliminarea toxinelor din organism. Dar uneori problemele de sănătate apar fără să ne dăm seama, iar uneori e prea târziu pentru a mai putea preveni anumite afecțiuni.

Citește în continuare